Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)

És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
Se sotmeten a aquest règim les activitats relacionades a l'Annex III de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i les activitats consistents en unitats tècniques mòbils de caràcter temporal associades a obres d’infraestructures públiques o privades, o a activitats de tractament de residus, o a instal·lacions similars de l’annex II de l’esmentada Llei, sempre que, com a activitats independents i per les seves característiques, no estiguin associades a un emplaçament fix ni tinguin la condició d’activitats estables.

Normativa relacionada:

Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i normatives sectorials.
Ordenança d’intervenció municipal ambiental, de seguretat i de salut pública.

 

Quin cost té:

L'establert en cada moment per les ordenances fiscals vigents.

Qui pot sol·licitar-ho:

Ho pot sol·licitar la persona que hi estigui interessada o el seu representant degudament autoritzat.

Cal aportar:

  • DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR AMB AQUESTA SOL·LICITUD

    • Instància oficial de l'Ajuntament (descarregar en apartat ENLLAÇOS).

  • OBSERVACIONS

    Veure informació detallada a l'apartat ENLLAÇOS.

  • PAGAMENTS

    Preu: L'establert en cada moment per les ordenances fiscals vigents.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    De dilluns a divendres, de 8 a 15h. Dilluns i dimecres 16 a 20h.

Darrera actualització: 12.09.2016 | 13:10