Millora en els processos dels serveis socials bàsics

Dijous, 13 de juliol de 2017 a les 00:00

El procés ha constat de quatre etapes i té com a objectiu principal millorar l’eficàcia i l’eficiència, garantint l’equitat envers la ciutadania

L’Ajuntament de Sentmenat va iniciar l’any 2013 un llarg procés d’assessorament per la millora dels Serveis Socials municipals, amb el suport tècnic de la Diputació de Barcelona. L’objectiu primer d’aquest procés és la millora de l’atenció al ciutadà per part de Serveis Socials i que qualsevol ciutadà sigui atès amb les mateixes garanties, independentment del professional assignat.

L’actuació ha constat de quatre etapes; una primera de Diagnosi i Millora organitzativa dels serveis, una posterior, l’any 2014, d’Implementació de propostes de millora organitzativa; la creació d’un Mapa de processos d’atenció dels Serveis Socials Bàsics, quant a Recepció i Diagnòstic; i una última, l’any 2016, de dibuix del Mapa de processos d’atenció dels Serveis Socials Bàsics, centrat en els aspectes d’Intervenció, seguiment, avaluació i tancament.

El recurs pretén incorporar la gestió per processos per tal de millorar l'eficàcia i l'eficiència, garantir l'equitat envers la ciutadania i afavorir l'adopció de criteris professionals compartits.

Darrera actualització: 13.07.2017 | 09:40