Les greus deficiències estructurals detectades a la piscina d’estiu municipal fan inviable la seva obertura aquest any, pel que l’ajuntament ha buscat alternatives.
Actualment, l'Ajuntament de Sentmenat treballa ja amb l'avantprojecte de nova piscina d'estiu, però aquesta no podrà obrir aquest any, tal com s'ha anat informant en els darrers butlletins. Per tal d'oferir una alternativa a la ciutadania aquest estiu, l'Ajuntament ha negociat amb els gestors del Complex Esportiu Municipal ègora Sentmenat unes condicions favorables per als usuaris que la temporada 2023 van ser abonats a la Piscina d'Estiu Municipal. Els acords als quals s'han arribat han estat els següents:
L'Ajuntament també assumirà el cost de les bonificacions i/o exempcions de pagament de l'abonament, en dos casos:
La tramitació a fer serà presentar la corresponent instància, ja sigui per la web (Seu electrònica) o presencialment a l'OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana). El període per fer aquest tràmit s'inicia amb data d'avui i finalitzarà el dia 12-07-2024.
L'Ajuntament assumeix durant els mesos de juliol i agost, el cost total o parcial dels abonaments que són 26,59 € per sol·licitant al mes.
L'Ajuntament assumeix durant els mesos de juliol i agost, el cost dels abonaments que són 36,64 € per sol·licitant al mes. Aquesta exempció es realitzarà directament al centre presentant còpia del document anteriorment esmentat.