Bona nota per a l'Oficina d'Atenció al Consumidor de Sentmenat

Dimecres, 15 de juliol de 2009
Es presenta l'informe de conclusions de la primera edició de l'Eina de Gestió: Quadre Resum d'Indicadors OMIC que impulsa la Diputació de Barcelona. L'Ajuntament de Sentmenat ha participat en la 1a edició de l'Eina de Gestió: Quadre Resum d'Indicadors OMIC, un projecte de millora de la qualitat dels serveis municipals impulsat conjuntament pel Servei de Programació de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Interns i el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'Àrea de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona.


L'Eina de Gestió: Quadre Resum d'Indicadors es configura com un mètode de treball destinat a incrementar els nivells de qualitat i excel·lència dels serveis que s'ofereixen des dels ajuntaments participants en el programa, que són: Badalona, Cornellà, L'Hospitalet de Llobregat, El Masnou, Mataró, Mollet del Vallès, Montgat, Parets del Vallès, Sant Vicenç dels Horts, Sentmenat i Viladecans. Amb aquesta finalitat, s'han desenvolupat un seguit d'indicadors d'avaluació de l'activitat de les OMICs (Oficines d'Atenció al Consumidor) i s'han organitzat una sèrie de tallers pràctics que han comptat amb la participació activa de diferents tècnics municipals amb responsabilitat sobre aquestes.


El 9 de juliol va tenir lloc l'última sessió tècnica del programa, la qual va servir per a presentar aquesta nova eina i explicar els resultats que ha donat la seva aplicació sobre les dades corresponents a l'any 2008, aportades pels representants municipals que han participat en aquesta primera edició.


Pel que fa a l'Ajuntament de Sentmenat, cal destacar-ne el bon percentatge de resolucions favorables al consumidor sobre el total de casos atesos, l'elevat nombre d'hores d'obertura diària de l'oficina, l'ingent volum d'inspeccions realitzades per cada 1000 habitants i els nombrosos assistents a activitats formatives fora dels centres escolars per cada 10.000 persones.


Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00