Per raons de servei, s’han canviat els horaris de les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Sentmenat, que fins a nou avís, a partir de l'1 de juny, passa a ser el següent: dilluns a divendres de 9 a 14 hores i les tardes de dilluns i dimecres de 16 a 19 hores.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana té com a missió donar resposta, facilitar i assessorar la ciutadania en la informació i la gestió dels tràmits necessaris per a l’accés als serveis d’interès públic locals. La finalitat d’aquest canvi d’horari és millorar l’atenció ciutadana i així facilitar les relacions entre la ciutadania i l’Ajuntament de Sentmenat, millorar la gestió interna del servei i per tal de tramitar també el major nombre de peticions via telemàtica que actualment rebem.
ATENCIÓ PRESENCIAL I TELEFÒNICA
L'OAC ofereix un horari de servei d'atenció al públic més ampli que la resta d'oficines municipals amb la intenció d'adaptar-se a les necessitats dels ciutadans. L'OAC es converteix en un aliat i gestor de la ciutadania davant l'administració i en la porta d'accés a l'organització municipal. L'OAC escolta activament.
ATENCIÓ TELEMÀTICA
Davant la necessitat d'adaptació de la nostra administració a les noves tecnologies, l'Ajuntament ha posat en marxa mitjançant la web municipal el servei Tràmits i Gestions. Aquesta opció permet tramitar amb el consistori per internet d'una forma ràpida i segura. L'OAC també ofereix la possibilitat de contactar amb l'Ajuntament gràcies al correu electrònic (sentmenat@sentmenat.cat).
A més, la ciutadania pot dirigir-se a l'administració per presentar qualsevol queixa o suggeriment mitjançant suggeriments, queixes i propostes.