El Casal d'Estiu enguany es portarà a terme de l'1 al 26 de juliol de 9 a 14 hores.
Hi poden participar nens i nenes des de P3 i fins a 1r d'ESO, aquesta és una de les novetats d'aquesta edició que fins ara arribava als infants de 6è de primària.
La proposta es basa en un centre d'interès que es va desenvolupant al llarg del Casal i es concreta en tallers, jocs, activitats d'aigua, sortides, i d'altres activitats de lleure. Com a novetat, en el Casal d'Estiu d'aquest any es parlarà també en anglès, s'incorporarà aquest idioma en activitats concretes, d'una manera lúdica i integrada.
Hi haurà servei d'acollida matinal de 8 a 9 h i també servei de menjador fins les 16,30 h, en ambdós casos es tracta d'un servei opcional.
Per a conèixer els detalls de l'activitat i també l'equip de monitors que la portarà a terme, hi ha prevista una reunió informativa el proper divendres 31 de maig de 5,30 a 6,30 h de la tarda pels infants de P3 a P5 i de 6,30 a 7,30 h per la resta. La reunió es farà a la Sala ECUS ( Psg.Anselm Clavé 88-89).
A partir del dia 3 i fins el 14 de juny, es podran formalitzar les inscripcions a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament.
Esperem que els nens i nenes de Sentmenat gaudeixin una vegada més del Casal d'Estiu.