S’obre un espai de 15 dies perquè la ciutadania pugui expressar la seva opinió, aportacions i/o suggeriments en relació a la nova ordenança que l'Ajuntament té previst elaborar al voltant del control i tinença d’animals.
La regidoria de Salut Pública de l’Ajuntament de Sentmenat té la intenció de redactar una ordenança de control i tinença d’animals, en substitució de l’actual.
No obstant, és necessari que amb caràcter previ a l’elaboració del reglament, s’ha de substanciar una consulta pública, a través del portal web de l’Administració per tal conèixer l'opinió de la ciutadania i de les organitzacions i associacions potencialment afectades per la futura norma, tal i com estableix l’article 133 de la Llei 39/2015 (LPACAP):
Així, l’Ajuntament de Sentmenat facilita un espai perquè la ciutadania pugui expressar la seva opinió, aportacions i/o suggeriments en relació a la norma que té previst elaborar. Podeu fer arribar aquestes recomanacions o suggeriments a presencialment amb una instància o a través d’aquest tràmit electrònic.