Continuen els problemes de cobertura de l'empresa Movistar a Sentmenat

Dijous, 13 de juliol de 2006
Els usuaris poden fer una reclamació econòmica per manca de servei L'empresa telefònica Movistar continua sense donar solució a la falta de cobertura existent a tot el casc urbà de Sentmenat, problema que es pateix des del passat divendres. La companyia, que com a única explicació al·lega que es tracta d'una avaria "que ja estem reparant", s'està creant molt mala imatge al municipi, i ja són molts els usuaris que s'estan canviant de companyia. L'Ajuntament és un dels principals afectats ja que tots els telèfons dels seus serveis estan amb Movistar. Per tant, des del passat divendres, serveis com la Policia Local només funcionen a través de la línia fixa. El consistori sentmenatenc fa una denúncia pública de la situació i ja ha posat en coneixement del departament de Consum de la Diputació de Barcelona i de Localret, la deficiència del servei que es pateix des de fa gairebé una setmana. De moment, però, s'informa als usuaris que poden utilitzar tres números de telèfon, 109, 1486 i 609, per demanar a Movistar una devolució de l'import per manca de servei. Per fer aquesta reclamació, és molt important que l'usuari guardi el número de referència de la reclamació que li ha de facilitar la companyia. MÉS D'UNA VEGADA Aquesta és la segona vegada en menys d'un mes que Movistar deixa sense cobertura el municipi més de quatre dies. La primera ocasió va ser la setmana del 12 al 18 de juny. Llavors van ser molts els usuaris que van queixar-se a l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OAC) de l'Ajuntament per la falta de cobertura i la manca de resposta de Movistar. Com ja va passar llavors, ara la companyia continua sense donar respostes convincents. Els usuaris afectats, tant particulars com empreses, poden adreçar-se a l'Ajuntament per deixar les seves dades i fer així una tramitació conjunta de les reclamacions a través de l'OAC.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00