El 2009 deixa un balanç positiu per a l'OMIC

Dimarts, 19 de gener de 2010
Prop d'una seixantena de persones s'han adreçat a les oficines de l'OMIC de Sentmenat durant el 2009 per tal de presentar reclamacions o demanar informació. Durant l'any 2009 l'OMIC (Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor) de Sentmenat ha atès un total de 26 consultes d'informació, 32 reclamacions i 1 denúncia. De les 32 reclamacions tramitades, 11 casos s'han resolt a favor del consumidor i 14 han estat desfavorables, a falta de 7 que encara estan pendents de resolució. Pel que fa als temes objecte de reclamació, dels 32 casos registrats, 19 fan referència a problemes amb les telefonies, 4 a incidències amb el gas i 9 a temes diversos.


L'OMIC és un servei municipal de caràcter gratuït i obert a tothom que té per objectiu informar i atendre els ciutadans en tot allò relacionat amb temes de compra de béns i serveis al municipi, a més de resoldre les incidències que es puguin produir pel que fa als subministraments bàsics, com ara llum, aigua, gas, etc.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00