El club Sentgimnàstic classifica 3 gimnastes en final general dels campionats de Catalunya de gimnàstica artística femenina.

Dijous, 21 de juny de 2012
Els dies 16 i 17 de juny, es va celebrar la fase final dels campionats de Catalunya de gimnàstica artística femenina on es classifiquen únicament les 14 millors gimnastes de cada categoria de les 3 fases anteriors. El Club Sentgimnàstic, que actualment compta amb 9 gimnastes competidores, va classificar 3 gimnastes en final general i en final per aparells; Judith Garcia, Julia Peláez i Laia Caballero.

 

La gimnasta Judith Garcia , en la categoria CCEE A- 4 aparells, va obtenir la 4ª posició en la final general de Catalunya a només una dècima de la tercera classificada i després d'haver acabat en 1º, 10º i 3º posició a les fases prèvies. La gimnasta Julia Peláez també va participar a la fase final obtenint la 3ª posició en la competició general de Promogym 3B i subcampiona en l'especialitat de barra d'equilibri. La gimnasta Laia Caballero també es va classificar entre les 14 millors gimnastes de la final de Catalunya de terra en la categoria Promogym 3B, tot i haver petit una lesió que no li va permetre participar en la 1ª fase de la categoria.

 

Així mateix, en la categoria CCEE A-4, l'Alba Uriarte, l'Ariadna Jerez, i la Nora Serroukh completen l'equip que ha aconseguit proclamar-se 3er equip de Catalunya de la categoria gràcies a la 3º i 2º posició que van obtenir en les fases prèvies.

 

L'equip de Promogym 3B es completa a més a més amb la gimnasta Daniela Gomez i finalitza la temporada com a 5è classificat de Catalunya de la categoria. Cal destacar l'actuació de la Daniela que tot i no poder estar en la fase final va realitzar unes molt bones fases i va obtenir la 18ª posició d'un total de 58 gimnastes en la primera fase.

 

La Bruna Rusiñol i la Maria Ortega, van participar en la categoria CCEE B-4 aparells. La gimnasta Bruna Rusiñol en el seu primer any competitiu va realitzar una bona actuació en tots els quatre aparells igual que la Maria Ortega que ja fa dos anys que competeix i va aconseguir la 35a posició d'un total de 128 gimnastes.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00