• Avui dimarts, un total de 4.600 alumnes no han pogut utilitzar el transport escolar
El servei de transport escolar del Vallès Occidental, afectat per la nevada de dilluns, es preveu restablir demà dimecres a la comarca, amb excepció de determinades rutes que donen servei als nuclis residencials apartats del casc urbà als municipis de Vacarisses, Rellinars, Sant Cugat i Rubí, on s'està comprovant sobre el terreny la possibilitat de restablir el servei de cara a demà.
Les rutes que s'estan valorant sobre el terreny afecten als nuclis següents:
- Vacarisses: totes les rutes de la població i la que enllaça amb Viladecavalls. - Rellinars: ruta d'accés a Vacarisses - Rubí: rutes que donen servei a les urbanitzacions de Sant Muç, Castellnou, Vallès Parc i Can Barceló. - Sant Cugat: rutes que donen servei a La Floresta, Les Planes i Valldoreix.
Avui dimarts, un total de 4.600 alumnes no han pogut utilitzar el servei de transport escolar. Ahir a la tarda, el Consell Comarcal i els ajuntaments afectats van acordar la suspensió del transport escolar per avui a 12 municipis: Castellar del Vallès, Castellbisbal, Cerdanyola, Montcada i Reixac, Rubí, Sant Cugat del Vallès, Vacarisses, Viladecavalls, Ullastrell, Rellinars, Sentmenat i Sant Llorenç Savall. Sí que hi ha hagut servei de transport escolar a: Sabadell, Terrassa i Sant Quirze del Vallès. En el cas del transport escolar adreçat a les escoles d'educació especial de la comarca, aquest s'ha suspès a tots els municipis del Vallès Occidental.
El servei de transport escolar de la comarca és gestionat pel Consell Comarcal del Vallès Occidental. Aquest curs 2009-10 utilitzen cada dia el servei un total de 5.106 alumnes d'ensenyaments obligatoris. En total es dóna servei a 56 els centres docents, es realitzen un total de 204 rutes de transport escolar i prop de 125 vehicles circulen cada dia per la comarca realitzant el servei.