Els centres educatius de Sentmenat ja tenen protocol d'accidents.

Dilluns, 19 de març de 2012
La majoria de centres educatius de Sentmenat ja té un Protocol d'accidents En el darrer Consell Escolar Municipal va ser aprovat el Protocol d'accidents per als centres educatius de Sentmenat, un document que ha elaborat la Comissió de treball creada per a tal efecte formada per representants de les direccions dels centres, pares, tècnics municipals i la directora de l'àrea bàsica de salut. Aquest protocol dóna resposta a una necessitat dels centres educatius que ja s'arrossegava de feia temps per a garantir una bona actuació en cas d'accidents dels infants durant les hores lectives.

 

El protocol descriu d'una forma clara i simple quines actuacions son les portar a terme davant de diverses situacions que també queden descrites i qui se'n responsabilitza en cada cas.

 

Tota la comunitat educativa del nostre poble coincideix en valorar molt positivament aquest document ja que suposa una eina de gran utilitat i que serà molt eficaç tant pel professorat com també pels pares que hauran d'acceptar per als seus fills i filles la seva aplicació.

 

La comissió creada per aquest protocol, en farà un seguiment i anàlisi periòdica i també s'han pensat diferents activitats paral•leles destinades a garantir una bona gestió dels possibles accidents que es puguin donar als centres d'educació per a garantir en tot moment la màxima protecció dels nens i nenes.

 

Aquest protocol és pioner ja que ni tan sols el departament d'Ensenyament de la Generalitat té una proposta similar tant treballada, per això ens han demanat que els hi fem arribar per a poder-lo també valorar i tenir en compte per aplicar en d'altres centres.

 

El protocol s'aplicarà en breu a la majoria dels centres educatius sentmenatencs

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00