Incendi sense ferits a una nau del polígon de Can Clapers

Dijous, 29 d’octubre de 2009
La nau que ocupa l'empresa Scharlab SL, resident al polígon industrial de Can Clapers al carrer d'en Baiell número 10, va patir ahir al migdia un incendi que va provocar danys materials a l'edifici, però no en va resultar cap ferit. Els Bombers de la Generalitat van ser alertats de l'incendi sobre les 13:40h i un total de trenta dotacions de bombers van desplaçar-se fins al lloc del sinistre, juntament amb l'assistència de sis patrulles del cos dels Mossos d'Esquadra i efectius sanitaris i de la policia local.

 

L'incendi va controlar-se tres hores més tard, aproximadament, i va danyar principalment la primera planta de l'edifici. Scharlab, SL es dedica empresarialment a la microbiologia i en dues de les plantes i contenia productes inflamables. Cap de les naus veïnes es van veure afectades.

 

Els quatre treballadors que en aquell moment es trobaven a l'interior de la nau van ser evacuats sense que cap d'ells patís danys físics, tot i així, un d'ells va ser atès pel personal sanitari arran d'alguns mareigs.

 

L'alcaldessa Núria Colomé va acudir a la zona tot restant al lloc del sinistre fins que l'incendi va controlar-se definitivament. Durant les pròximes hores i dies s'estudiaran les causes de l'incendi.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00