Inici del curs d'auxiliar de gerontologia per a persones aturades

Dimarts, 28 de setembre de 2010
La Regidoria de Promoció Econòmica segueix treballant per ajudar les persones aturades, ara amb l'inici dels cursos de formació del projecte Iloquid L'Ajuntament de Sentmenat juntament amb el suport del Consorci per l'Ocupació i la Promoció Econòmica del Vallès Occidental segueix desenvolupant actuacions en el marc del projecte d'Iniciatives Locals d'Ocupació per a la Qualitat i Dinamització del sector de Serveis d'Atenció a les Persones (Iloquid) amb l'inici del curs d'auxiliar de gerontologia i d'atenció a discapacitats (530 hores) el 27 de setembre. El projecte preveu un segon curs formatiu de monitor de lleure infantil-juvenil amb un mòdul d'integració a discapacitats (391 hores) que començarà a principis de febrer de 2011. Per a mitjans de 2011 també està contemplat efectuar un nou curs, del qual encara resta per programar la seva temàtica. Tots els cursos compten amb la realització d'unes pràctiques per tal que els alumnes complementin la formació rebuda amb una experiència laboral.

 

Al llarg dels mesos de juny i juliol s'han realitzat un total de 17 entrevistes d'orientació professional i sortides laborals. D'aquestes persones, algunes d'elles, concretament set, s'han preinscrit per a realitzar els següents cursos: cinc per al curs de monitor de lleure infantil-juvenil, una per al curs d'auxiliar de geriatria i una altra per a l'itinerari de pràctiques laboral. Les accions d'orientació i informació continuen obertes a tothom qui ho necessiti.

 

Com ja s'ha informat, aquest projecte està dirigit a persones que es troben en situació d'atur i són majors de 18 anys. Per a més informació podeu adreçar-vos al Servei Municipal d'Ocupació (espai Ecus) o trucar al telf. 671 661 427 (Esther Lucas).

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00