Inscrits els primers candidats als pisos de protecció oficial del municipi

Dilluns, 10 de maig de 2010
El Registre de Sol·licitants d'Habitatge de Protecció Oficial tramita més de 50 sol·licituds en els primers mesos de funcionament A mitjans de febrer es va posar en marxa a Sentmenat el Registre de Sol·licitants d'Habitatge de Protecció Oficial, una iniciativa de nova implantació a la nostra vila que té per objectiu oferir un coneixement més profund de les necessitats reals d'aquest tipus d'habitatges per part dels sentmenatencs i sentmenatenques. La inscripció en aquest registre és un tràmit imprescindible per poder optar, en un futur, al lloguer o compra d'habitatges sotmesos al règim de protecció oficial.

 

Des de la posada en funcionament del RHPO, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament ha tramitat més de 50 sol·licituds d'inscripció de veïns i veïnes de la vila, 15 dels quals han completat tot el procés i consten ja oficialment inscrits com a candidats al lloguer o compra d'habitatges de protecció oficial.

El tràmit d'inscripció pot iniciar-se per via telemàtica tot accedint a l'adreça electrònica http://www.registresolicitants.cat/registre/, però un cop omplerta la fitxa cal adreçar-se a l'OAC per tal de registrar-la, tot aportant la documentació justificativa de compliment dels requisits mínims, que poden ser consultats a http://www.registresolicitants.cat/registre/paginas/pagina.jsp?idPagina=11.

En aquest moment, a Sentmenat s'hi estan construint 87 habitatges de protecció oficial, dividits en dues promocions diferents. Tot i així, els veïns i veïnes de la vila també poden optar, si així ho volen, a promocions d'altres municipis.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00