A continuació es va donar pas a l'inici del tradicional sopar de germanor, amb taules, cadires, brases i coques a càrrec de l'Ajuntament i la Comissió de Festes de Sentmenat.
A les 11 del vespre l'alcaldessa Núria Colomé, va procedir a la lectura del manifest de la Flama del Canigó i va encendre la foguera amb la flama. La festa va continuar fins a altes hores de la matinada amb música punxada a càrrec del Pub Peta, que també va obsequiar els assistents amb xocolata desfeta a la matinada.
Així mateix aquest any la nit de Sant Joan va comptar amb una Revetlla Jove al Pavelló Primer de Maig organitzada pel N9U i el Budda's Sentmenat.
Des de l'Ajuntament es dóna les gràcies a totes les persones i entitats que han col·laborat en l'organització de la Revetlla per la bona feina feta. Així mateix, s'agraeix a tots els veïns i veïnes de la vila el civisme i la responsabilitat demostrada al llarg de tota la vetllada