El passat dijous 5 de juliol es va mantenir una reunió a les dependències municipals amb diferents representants de correus, entre ells, el director de l’oficina de Sentmenat, la regidora de consum, Montserrat Rueda i la tècnica de l’OMIC municipal, Rosa M. Tresserras.
Arrel de les queixes rebudes per part de la ciutadania de deficiències en el servei de l’Oficina de Correus de Sentmenat a l’Oficina de Consum Municipal, l’Ajuntament va emplaçar a l’empresa per tal de solucionar aquestes problemàtiques.
Els representants de correus van manifestar que ja s’havien detectat les mancances i que durant aquest juliol incrementarien el personal per donar sortida a tot allò pendent abans de finals del mes. L’augment de personal farà que es pugui treballar de manera més ràpida, com també es comprometen a fer un estudi de necessitats del municipi actual per redimensionar adequadament l’oficina i donar el millor servei possible. Aquests problemes han estat cúmul de diversos factors tan legislatius, de recursos humans o del propi sector d’aquests tipus de serveis que darrerament ha patit canvis importants.
L’Ajuntament farà el seguiment dels compromisos adquirits com també donarà suport als treballadors d’aquest servei que tot i que no és municipal, és públic i per tant de tota la ciutadania. Des de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Sentmenat es continuarà vetllant pels drets de la ciutadania.