L'Ajuntament demana que es millori el servei de correus a tot el municipi
Dimarts, 15 de març de 2005
LÂ’Ajuntament de Sentmenat sÂ’ha adreçat a Correus perquè solucioni els greus dèficits que en aquests moments estan patint els usuaris dels serveis que ofereix aquesta empresa pública a Sentmenat
Durant les últimes setmanes han arribat queixes a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) pel retard en el repartiment de cartes i paquets de més de dos mesos.
Des de l’Ajuntament es demana que s’incrementi el número de personal destinat a l’oficina de Correus al municipi, ja que si bé el creixement demogrà fic ha crescut durant els últims anys aquest no s’ha vist traduït en increment de la plantilla de l’empresa postal. A tot això, se li ha de sumar l’extensió del terme municipal i els nuclis urbans que es troben disseminats per tot el territori.
Per tot això, l’Ajuntament s’ha adreçat a la companyia reclamant un millora en el servei i d’aquesta manera resoldre els problemes que ocasiona a la població la demora en l’entrega de tot tipus de cartes, paquets o certificacions.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00