L'Ajuntament presenta una queixa formal per la falta de cobertura de Movistar al municipi

Dimarts, 11 de juliol de 2006
És la segona vegada en menys d'un mes que la companyia deixa sense cobertura els seus usuaris del municipi Davant la manca de resposta de l'empresa Movistar per la falta de cobertura que es pateix al municipi des de divendres a la tarda, l'Ajuntament ha iniciat un seguit de reclamacions perquè la companyia doni resposta als seus usuaris. L'alcalde, Josep Vilaró, ha presentat un escrit de protesta directament a la companyia telefònica i a Localret, organisme encarregat dels temes tecnològics que afecten els municipis catalans. A més, des de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OAC) de l'Ajuntament, s'està en contacte amb el departament de Consum de la Diputació de Barcelona per tal que també siguin mediadors amb l'empresa. Aquesta és la segona vegada en menys d'un mes que la companyia deixa sense cobertura el municipi més de quatre dies. La primera vegada va ser la setmana del 12 al 18 de juny. Llavors van ser molts els usuaris que van queixar-se a l'OAC de la falta de cobertura i la manca de resposta de Movistar. Com ja va passar llavors, ara la companyia continua sense donar respostes convincents, i els usuaris, tant particulars com empreses, estan pensant en fer una recollida de signatures com a forma de protesta.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00