L'Ajuntament reclama a Telefónica que dóni d'alta línies fixes a Can Canyameres i Pedrasanta

Dijous, 1 de febrer de 2007
Alguns veïns fa més de dos anys que esperen per poder tenir telèfon L'Ajuntament de Sentmenat, a través de la seva Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) ha tramés un escrit de reclamació a la companyia Telefónica per tal que doni d'alta les línies de telèfon fixe de més de 50 veïns i veïnes de les urbanitzacions de Can Canyameres i Pedrasanta. Aquesta no és la primera vegada que l'Ajuntament reclama a la companyia que faciliti el seu servei a les urbanitzacions. En alguns casos, hi ha veïns que s'esperen des de fa més de dos anys. Segons Telefónica, la centraleta de la zona fa temps que va quedar obsoleta, però els veïns asseguren que en cap cas han intentat actualitzar el servei. Ara, en resposta a la darrera reclamació de l'Ajuntament, l'empresa assegura que "manquen de la infraestructura suficient per facilitar el servei sol·licitat". Tot i que afegeix que "estem estudiant la millor de les solucions perquè en el termini més breu possible, i dins de les viabilitats tènic/comercials, podem atendre les seves necessitats de comunicació". L'Ajuntament també ha adreçat el seu escrit de protesta a la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i a la Societat de la Informació. En la carta, l'administració local recorda que Telefónica té l'obligació de subministrar línies fixes de telèfon en el termini màxim legal establert de dos mesos. A l'escrit s'adjunta també una relació de 50 veïns afectats per la manca de servei.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00