L'exposició de fotografies del concurs del Vallès Natural s'inaugura divendres a Sentmenat

Dimecres, 13 d’octubre de 2010
El proper divendres, 15 d'octubre, a les 19 hores s'inaugurarà l'exposició amb la presència de l'alcaldessa de Sentmenat, Núria Colomé, i la vicepresidenta del Consell Comarcal i presidenta del Consorci de Turisme del Vallès Occidental, Olga Olivé. L'exposició de les imatges del sisè concurs fotogràfic del Vallès Natural, organitzat pel Consell Comarcal, es pot veure del 15 al 21 d'octubre a Sentmenat. La mostra, exposada a la Sala Ecus, estarà oberta el dissabte 16 de 12h a 14h i s'hi podran fer visites concertades, de dilluns a divendres, prèvia demanda a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament.

 

Aquest any el concurs fotogràfic ha comptat amb 93 participants que han presentat un total de 190 imatges en les diferents categories. La fotografia "Surt el sol a Sant Llorenç", de Manuel Soria, va ser la guanyadora del premi a la millor fotografia, però també hi va haver altres guardonats. El sentmenatenc Miquel Vivet va imposar-se en la categoria de millor fotografia de paisatge amb una imatge titulada "Fred-calor de l'olivera camí de la Serra Barona", mentre que en la secció de flora i fauna el guanyador va ser Javier Castro, amb la fotografia "Simetria", i en la de patrimoni arquitectònic i cultural es va atorgar el premi a Francisco Rodríguez, autor de "Museu de Terrassa. El castell Cartoixa de Vallparadís. El claustre".

 

Durant aquest 2010 i principis de 2011, la mostra fotogràfica haurà passat per una vintena d'espais. Després de Sentmenat també es podrà veure a Sant Quirze del Vallès, Rubí, Barberà del Vallès i Castellbisbal. Finalment, el gener de 2011, estarà instal·lada a la Unió Excursionista de Sabadell.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00