L'OAC realitza prop de 14.000 atencions durant el 2013

Dijous, 13 de març de 2014
L'alt volum d'atencions posa de manifest que l'OAC és un servei actiu, dinàmic i resolutiu, tal com correspon a un servei que representa un dels pilars fonamentals de la tasca de proximitat que realitza l'Ajuntament. L'OAC és l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament, un servei municipal de caràcter gratuït que té la funció d'informar la ciutadania en tota mena d'àmbits i d'atendre els veïns i veïnes en la realització de tràmits administratius. Durant el 2013, el personal de l'OAC va realitzar un total de 13.900 atencions personalitzades, 8000 d'elles per telèfon, 5500 presencialment i 400 per via telemàtica. L'elevat nombre de persones que es van posar en contacte amb l'Oficina a través dels diferents canals existents posa de manifest que es tracta d'un servei actiu, dinàmic i, sobretot, molt resolutiu, ja que la ciutadania sentmenatenca no dubta en adreçar-s'hi si té necessitat de les seves funcions.


Els serveis més demandats al llarg de 2013 van ser, per aquest ordre, el registre i compulsa de documents, les gestions relatives al Padró Municipal d'Habitants (emissió de certificats d'empadronament, altes, baixes...) i la inscripció en activitats lúdiques, culturals i esportives.


Des de l'Ajuntament es dóna les gràcies al personal de l'OAC per la seva dedicació i compromís en benefici dels sentmenatencs i sentmenatenques. La seva paciència, amabilitat i empatia fan de l'OAC un dels pilars fonamentals de la tasca de proximitat i d'atenció a les persones que defineix i identifica l'Ajuntament de Sentmenat.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00