L'Oficina d'Atenció al Ciutadà un servei integral d'atenció a la ciutadania

Dijous, 8 de març de 2012
Des de l'OAC el que es pretén és donar un millor servei als ciutadans i fer més eficient l'administració L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) ofereix un servei integral d'atenció a la ciutadania. L'OAC facilita les peticions d'informació, tramita i gestiona directament consultes i canalitza gestions. Així, per exemple, qualsevol persona es pot adreçar a l'OAC per demanar informació sobre la tramitació que cal seguir per presentar un projecte d'obres, obrir una activitat, censar el gos o saber el termini per presentar sol•licitud d'ajuts o bonificacions així com per fer un suggeriment.


L'OAC el que pretén es donar millor servei als ciutadans, oferint-los una atenció integrada (presencial, telefònica i telemàtica) totalment orientada a les seves necessitats. Un servei més eficaç, més ràpid, per fer més eficient la nostra Administració i millorar la imatge de l'Ajuntament davant la població.

 

L'any 2011 l'ajuntament va enregistrar un total de 6700 entrades i 7000 sortides, es van atendre unes 65.000 trucades telefòniques, es van rebre més de 15.000 correus electrònics a part dels tràmits realitzats per Internet, finestreta oberta i moltes altres tasques relacionades amb l'administració. Aquestes gestions fan que l'OAC sigui el punt de referència més important per la ciutadania.

 

A l'OAC també hi ha un servei d'atenció al consumidor que rep a diari consultes reclamacions i queixes per part dels ciutadans que busquen una solució als seus problemes i que gairebé el 80 % dels casos es resolen favorablement.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00