D'aquest centenar i mig de casos, una quarta part aproximadament (36 persones) han estat consultes, però els 105 restants s'han acabat traduint en expedients, és a dir, en intermediacions de l'OMIC en conflictes relacionats amb la compra-venda de productes i serveis. El gruix més important dels expedients el representen les reclamacions (92), majoritàriament relatives a problemes amb companyies telefòniques i de subministraments bàsics (electricitat i gas), 56 de les quals han estat resoltes a favor del consumidor, la qual cosa suposa un 72% sobre el total de casos resolts al llarg de 2013 (14 han quedat pendents de resolució).
Des de l'Ajuntament es dóna les gràcies al personal de l'OMIC per la bona feina que fan i s'encoratja els veïns i veïnes del municipi a que, en cas de trobar-se amb algun tipus d'incidència relacionada amb la compra-venda de productes o serveis, no dubtin a adreçar-se a aquest servei municipal, l'objectiu del qual no és altre que el de garantir els drets bàsics de les persones en la seva condició de consumidors.