L'OMIC tramita 100 reclamacions en tan sols sis mesos

Dimecres, 30 de juny de 2010
Des de l11 de gener de 2010, l'Oficina d'Atenció al Consumidor de Sentmenat ha tramitat 100 reclamacions, la majoria relatives als serveis de telefonia i llum. El passat 29 de juny l'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor va assolir les 100 reclamacions tramitades al llarg d'aquest any 2010, una xifra que posa de manifest la plena consolidació i normalització d'aquest servei dins la vida diària dels sentmenatencs i sentmenatenques. Tal com ja es va produir durant el 2009, la major part de les reclamacions recollides al llarg d'aquests primers mesos de 2010 fan referència a incidències amb els serveis de telefonia i llum.

 

L'OMIC és un servei municipal de caràcter gratuït i obert a tothom que té per objectiu informar i atendre els ciutadans en tot allò relacionat amb temes de compra de béns i serveis al municipi, a més de resoldre les incidències que es puguin produir pel que fa als subministraments bàsics, com ara llum, aigua, gas, etc.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00