Nova senyalització a Pedra Santa i Can Canyameres

Divendres, 30 de gener de 2009
Mitjançant la coordinació entre les Regidories de Seguretat, Nuclis Urbans i Via Pública, la Policia Local de Sentmenat ha realitzat un projecte de millora de la senyalització a les urbanitzacions de Pedra Santa i Can Canyameres.

La nova senyalització provocarà una reorganització pel que fa a la circulació del trànsit tot incrementant, d’aquesta manera, la seguretat vial dels veïns i veïnes de les esmentades urbanitzacions.

En aquest moment, s’està duent a terme la última fase de la col·locació d’aquesta nova senyalètica que proporcionarà un canvi en positiu pel que fa a la mobilitat i a la seguretat de tot aquell que circuli pels carrers de Pedra Santa i Can Canyameres. Tan bon punt estigui acabada es realitzarà una campanya informativa amb l’objectiu que els respectius veïns estiguin ben assabentats de la nova ordenació del trànsit i s’hi puguin adaptar amb relativa facilitat.  

Cal recordar que, properament, tal com ja ha anunciat l’Ajuntament, s’executaran les obres de pavimentació i clavegueram en alguns carrers de cadascuna de les dues urbanitzacions, un cop finalitzades aquestes actuacions es completarà definitivament el projecte de nova senyalització instal·lant plataformes reductores de velocitat.
Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00