Restablert el servei de telefonia de Vodafone

Dijous, 21 de gener de 2010
L'OMIC va rebre més de 40 reclamacions per una apagada del servei de telefonia de la companyia Vodafone que el passat 19 de gener ja va ser restablert Des de mitjans del mes de desembre de 2009 fins el 19 de gener d'enguany els usuaris que disposen de terminals 2G de la companyia telefònica Vodafone han estat incomunicats dins el terme municipal de Sentmenat a causa d'una avaria en una estació de la mateixa companyia del nostre municipi.

 

Durant les darreres setmanes l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament ha rebut una quarantena de reclamacions de veïns i veïnes afectats per aquesta falta de subministrament del servei Vodafone.

 

Per tal de reclamar la restauració del servei, l'OMIC s'ha posat en contacte en diverses ocasions amb responsables de la companyia rebent com a única resposta "hi estem treballant".

 

Així mateix, el 14 de gener Vodafone va realitzar una actuació que va permetre una solució provisional al cas, i al recent dia 19 del mateix mes la companyia va intervenir de forma nocturna tot restablint definitivament el servei.

 

L'OMIC ha tramitat totes les reclamacions dels usuaris de Vodafone amb l'objectiu de rebre una resposta al respecte.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00