S'impulsa una enquesta per valorar la darrera edició de la Festa Major

Dijous, 1 d’octubre de 2009
La Comissió de Festes de Sentmenat ha obert un procés de recull d'opinions per tal de realitzar la valoració de la passada Festa Major Des de la plana web de l'ajuntament www.sentmenat.cat s'ha activat una aplicació que consisteix en la formulació de la pregunta: Què li ha semblat la Festa Major? Qualsevol persona pot accedir a respondre aquesta qüestió i enviar la resposta. Tots els comentaris seran recollits i, posteriorment, la Comissió de Festes en farà la lectura i l'anàlisi pertinent per tal de tenir en compte els suggeriments, queixes o inquietuds escrits pels ciutadans de cara a la preparació de la propera Festa.

 

A més a més per a tots aquells ciutadans que no tenen accés a Internet podran fer els comentaris a partir d'unes butlletes que es deixaran al CAP, Biblioteca i Esplai de la gent gran.

 

Donat que enguany s'han introduït diversos canvis en la celebració de la Festa, des de la Comissió de Festes es creu necessari obrir un procés de debat com aquest per tal d'abordar tots aquells temes i consideracions que el poble de Sentmenat cregui convenient.

 

Des de la Regidoria de Festes i la pròpia Comissió de Festes s'anima a què tothom participi d'aquesta enquesta i digui la seva en relació a la darrera Festa Major.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00