Tot a punt per la 1a Fira del Cargol

Divendres, 20 d’abril de 2012
La 1a Fira del Cargol obrirà les seves portes demà dissabte dia 21 d'abril. Aquest cap de setmana del 21 i 22 d'abril, es celebrarà la 1a Fira del Cargol, amb l'organització de l'Associació de comerciants i la col·laboració de l'Ajuntament de Sentmenat, la Diputació de Barcelona i de les entitats del municipi.

 

L'acte d'inauguració de la Fira anirà a càrrec de l'alcaldessa Núria Colomé, el Diputat delegat de comerç i esports de la Diputació de Barcelona Jordi Subirana, el regidor de comerç Jordi Torroja i la presidenta de l'Associació de Comerciants de Sentmenat Teresa Rosell.

 

L'acte inaugural serà a les 17 hores, tot i que a partir de les 16 hores, ja es podrà accedir al recinte.

 

La Fira tindrà la seva seu dins el pavelló Primer de Maig, on estan ja instal·lats els estands dels diferents comerços, entitats del municipi i el propi Ajuntament on s'exposaran els serveis i productes que ofereixen.

 

Les activitats programades són molt variades: un torneig de bàsquet, ballada de country, visites guiades al campanar romànic, tallers i exposicions infantils, caminades pels entorns de Sentmenat, trobada de cotxes clàssics organitzades amb la col·laboració de diferents entitats del municipi.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00