Una tarda amb Gemma Cernuda a la Biblioteca de Sentmenat

Dilluns, 17 de febrer de 2014
La popular experta en comunicació va impartir una amena lliçó mestra sobre tècniques i estratègies a posar en pràctica per empreses i negocis per tal de captar l'atenció de les dones, que a dia d'avui són les principals consumidores i prescriptores del mercat. El passat dijous 13 de febrer la Biblioteca de Sentmenat va acollir una xerrada molt especial. Una trentena de persones es van aplegar per tal d'escoltar Gema Cernuda, directora de Peix&Co, una agència de comunicació que basa les seves propostes i estratègies per a qualsevol marca en cites de dones, ja siguin escriptores, periodistes, artistes, cantants, etc.


La xerrada va girar entorn del llibre "Ellas deciden", centrat en les millors estratègies a seguir per part de marques i negocis a fi d'arribar millor al públic femení, que constitueix el gruix més important del consumidor habitual. L'autora ha estudiat durant els últims deu anys les diferències entre el consum de les dones i el dels homes i ha constatat amb dades quantitatives que les dones ostenten el poder de compra, mentre que els homes continuen prenent les decisions empresarials.


La xerrada va ser tot un èxit d'assistència i va donar peu a un bonic col·loqui que no va deixar ningú indiferent. "Ellas deciden" és el primer llibre de màrqueting i comunicació que posa el focus en l'acostament d'empreses i negocis al col·lectiu consumidor més actiu i amb major capacitat prescriptora, que són les dones. Anteriorment, Cernuda havia publicat alguns llibres de cites de dones influents.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00