Viu la diada de Sant Jordi, a Sentmenat!

Dimarts, 8 d’abril de 2025

Les parades de llibres i roses és col·locaran a la tarda, a la plaça de l'Església.

Arriba un dels dies més esperats al calendari de festes catalanes, la diada de Sant Jordi, que se celebrarà el 23 d'abril, una programació d'activitats que s'estendrà fins al 27 d'abril, amb propostes per a totes les edats.

Les parades de llibres i roses estaran situades a la plaça de l'església, durant la mateixa diada, de 16.30 a 19.30 hores. Qui vulgui posar parada haurà de fer una sol·licitud a la Seu Electrònica de l'Ajuntament, abans del 14 d'abril. El mateix 23 d'abril hi haurà dues activitats més. D'una banda, un espectacle de màgia i il·lusionisme a la Biblioteca. I, d'altra banda, el lliurament de premis del 26è Concurs de Punts de Llibre.

Com és lògic, la Biblioteca municipal serà un dels epicentres de la programació de Sant Jordi. El 24 d'abril acollirà la presentació de llibre "Engaños y secretos", d'Esther García Portugués. El dia 25, la conferència "La representació iconogràfica d'Adam i Eva al llarg de la història", a càrrec de la Doctora en Ciències Humanes, del Patrimoni i la Cultura Eva Jovè. La mateixa tarda, hi haurà una nova Tertúlia Friki sobre la novel·la "Lágrimas en la lluvia", de Rosa Montero. I pel que fa als actes organitzats a la biblioteca, el 26 d'abril es farà una Hora del Conte per a nadons que portarà el títol de "La Lluna La Pruna".

La programació de Sant Jordi també acollirà un taller de roses, punts de llibre i poemes el 25 d'abril, a La Tèxtil.

Una revetlla del Ball de la Plaça amb sopar popular i música de DJ a la plaça de la Vila, el 26 d'abril, i el 27 d'abril el tradicional Ball de Plaça, a la mateixa plaça.

L'Ajuntament convida tothom a passar una bona diada, participar en les activitats i sobretot, a gaudir dels llibres.

Darrera actualització: 9.04.2025 | 10:36