Èxit de participació a la Festa de l'Esport

Dilluns, 8 de juny de 2009
La vuitena edició de la Festa de l'Esport va tornar a posar de manifest la bona salut de l'activitat esportiva de la nostra vila El passat cap de setmana va tenir lloc la vuitena edició de la Festa de l'Esport, una iniciativa de la Diputació de Barcelona organitzada a desenes de municipis de la província en col·laboració amb els respectius ajuntaments.

 

A Sentmenat, la festa es va estendre al llarg de tot el dissabte i part del diumenge. Dissabte al matí, es va celebrar la trobada de les escoles de futbol, un encontre que va comptar amb la participació de 28 equips vinguts d'arreu de la comarca i una nombrosa assistència de públic. Per la tarda, les activitats van prosseguir amb el parc esportiu que es va organitzar a la Plaça de la Vila entre les 17 i les 20h.

 


El dia següent va estar marcat per dues activitats. D'una banda, més de 30 persones van gaudir d'una patinada pels carrers de Sentmenat, acompanyats per la policia local i la creu roja. D'altra banda, molts sentmenatencs i sentmenatenques van tenir l'oportunitat de fer de copilots al circuit d'autocross durant unes voltes.

 

Núria Colomé, alcaldessa de Sentmenat, ha definit aquests dos dies d'activitats esportives com "una nova prova de la bona salut de què gaudeix l'activitat esportiva a Sentmenat".

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00