Èxit de participació al PIPANN 2011

Divendres, 30 de desembre de 2011
El PIPANN es consolida com un dels esdeveniments més importants del calendari infantil de la nostra vila Els passats 27 i 28 de desembre els nens i nenes de Sentmenat van poder viure unes tardes diferents. Com cada any el parc infantil de Nadal PIPANN va oferir als infants un ampli ventall d'activitats per tal de passar una bona estona en companyia dels amics i dels pares, que també hi van participar.

Hi va haver jocs de moviment, com el futbol gegant, el ping pong, les curses de rodes, els equilibris o l'inflable; tallers de manualitats; jocs de taules; un concurs de dibuix i l'hora del conte. I tot plegat sota el lema "Juguem tots", en motiu de la recollida de joguines solidària organitzada per Creu Roja Sentmenat i seguint l'esperit propi del parc infantil, un espai lúdic i de trobada entre els nens i nenes, però també de relació amb els adults a través dels jocs.

Des de l'Ajuntament es dóna les gràcies a totes les persones que han fet possible, un any més, que els infants de Sentmenat hagin pogut tenir de nou un espai per a compartir en unes dates tan especials i propícies.

Darrera actualització: 25.01.2016 | 00:00